linnlovepink

Alla inlägg den 30 april 2013

Av linn - 30 april 2013 16:03

 

hihi älskar dom <3 men iaf dom köpte jag på nån bokhandel i stockholm 


 

dom här köpte jag oxå på den bokhandlen :D 


 

bikinin hör inte i hop men överdelen kommer från kappahl och under delen från bik bok :D 


 

detta linnet har jag köpt i en affär som heter ohio 


 

detta har jag oxå köpt på ohio :D 


 

Denna kommer från hollister och älskaaaar den såå mysig <3 


 

Denna kommer oxå från hollister <3 


De var allt jag har köpt <3 

Av linn - 30 april 2013 15:57

Det har känts som en vanlig dag idag lixom de är valborgsmässoafton men alla har ju typ gått i skolan och så men en sak är supeeeeer vi är lediga i mon :D yeeey men vad som händer idag och ikväll idag ska jag försöka lägg aut bilderna på sakerna och inte bara skriva masssssaaaa för då är de inte roligt att kolla på bloggen men iaf i kväll så kommer mormor och morfar hit och jag trodde att vi skulle grilla så var lite taggad på de men de skulle vi visst inte.... men men de blir väll bra just nu så sitter jag och fikar och ska kolla på gossip girl och sååååklart lägga upp bilderna :) aja men uppdaterar senare puss 

Presentation


Linn heter jag och hoppas ni gillar min blogg :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards