linnlovepink

Alla inlägg under februari 2013

Av linn - 26 februari 2013 17:25

idag är det tisdag och jag har varit i skolan och vi gjorde nog inget speciellt nu så kollar jag på tv och ska alldeles strax plugga till ett no prov på fredag usch hatar prov de är något om nån molekyl sak aa de är jobbigt iaf  

Av linn - 24 februari 2013 14:20

har inte bloggat på hela lovet för att jag har legat sjuk har haft ont i halsen feber och huvudverk och sånt där skit men nu mår jag toppen !! vet inte vad jag ska skriva ingen anning vad jag ska göra idag kanske kolla tv kanske baka något aa vet inte ses <3

Av linn - 15 februari 2013 12:01

hejsvejs tog en paus igår från bloggandet ska strax börja spv hihi dag ska jag till stallet och rida lite :D <3 upptaderar lite senare pöss   en bild från london <3

Av linn - 13 februari 2013 11:58

halllooo sitter i skolan med linnea<3  nu och har precis spelat klart volleyboll tuneringen vi vann 2 matcher kom lika 1 match och förlorade 1 match hehe men så gick nånting fel så vi kom inte vidare ... :( jag bloggar mer när jag kommer hem ska kanske till stan men mami sen aja see yaa <3

Av linn - 12 februari 2013 22:57

Nu sp ska jag snart sova men tänkte säga vad som har hänt under dagen först sp gick jag till skolan då och de var som vanligt vanliga lektioner ich sp och sen efter skolan så pluggade jag och kollade på film so undercover den var jätte bra :D och nu så har jag packat idrottskläder för i morgon har vår skola volleyboll tunering 7or mot 6or och 8or mot 9or :) vi får se hur de jaja nu ska jag sova natti natti <3 slänger in en bild på Selma <3

Av linn - 11 februari 2013 16:41

Nu sitter jag och pluggar som är såååååå tråkigt hate it har so-prov på torsdag och eng på onsdag jobbigt jobbigt ... Men men idag har vi haft hemkunskap och då gjorde vi frukost hehe de var mumsigt jaja måste plugga nu bloggar senare pöss <3

Av linn - 10 februari 2013 22:32

Sen bloggning idag jag har haft fullt upp först har jag varit med Linnea och vi typ gjorde iMovie saker och sen så gjorde jag eng läxan på iMovie puhh de var jobbigt <3

Av linn - 9 februari 2013 22:31

jahapp har precis duschat och innan det kollade jag på melodifestivalen omg anton var ju bäst och snyggast utav alla :O i love him :D <3 haha serriöst sean banan han e knasig han nemen han var ju rolig haha xD älskade hans rosa glittriga strumpor :O nu sitter jag och lyssnar på believe acoustic JAG ÄLSKAR DET  <3 världens bästa <3 nu slänger jag in en bild på världens bästatse artist<3


  <3

Presentation


Linn heter jag och hoppas ni gillar min blogg :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards