linnlovepink

Direktlänk till inlägg 3 maj 2013

Bilder från Onsdags :D

Av linn - 3 maj 2013 19:01

har inte bloggat på en dag för jag har plugggaaaaat masssssaaaa so historia.... roligt ... nemen så jag uppdtaderar nu jao har precis duschat efter ridning idag fick jag rida rönd sneel hest c: men nu så tänkte jag blogg ajue och då tänker jag lägga ut bilder från i onsdags när jag och linnea och mina kusiner var och grillade på stranden så jag laddar upp dom bilderna och så uppdaterar jag senare puss <3


 


 


 


 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linn - 9 juni 2013 19:30


jag har inte hunnit blogga fören nu för de blev så stressigt i morse skulle lämna marcus och lämna min kamera och hinna få bra platser till balen så aa bloggar nu ist ja idag har jag då varit inne och kollat när min bror gick på balen med sofie jag s...

Av linn - 8 juni 2013 22:14

Jag avslutade denna lördag med att åka till derome sjön och bada med kompisar Linnea Bianca Kajsa och Ida de var jätte roligt dom badade medans jag tog kort haha och sen så åt vi godis och drack läsk och så satt vi och pratade och sen så åkte vi hem ...

Av linn - 8 juni 2013 13:30

hej hej på er ska försöka blogga lite gånger om dagen som jag typ har sagt ganska många gånger och aldrig blivit av hehe men iaf började dagen med att äta frukost och sen så fixade jag mig och nu så bloggar jag lite idag så ska jag bara ta de lugnt h...

Av linn - 23 maj 2013 21:39


nu är jag hemma och har precis duschat före det så badade jag :D de va jätte skönt 28 grader men iaf före det så var jag i stallet och dom hade fått katt bebisar såååååå söööööta man ba aww haha nemen jätte söta iaf. jag har oxå gjort lite tråkig no....

Av linn - 23 maj 2013 12:31


hej på er hade tänkt börja blogga igen heheh om de nu går men kommer börja med nån bild i detta inlägget och forsätta så mycket jag kan !    justin <3  ...

Presentation


Linn heter jag och hoppas ni gillar min blogg :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards