linnlovepink

Alla inlägg den 29 april 2013

Av linn - 29 april 2013 17:34

jao igår var jag på torget med några utav mina kompisar och de var askul vi såg på Anton Ewald och en modevisning! vi kom till scenen ganska tidigt så vi stog längst fram så de var som golden circle hah nemen  ni fattar nog och efter konserten så fick alla gå upp på scenen och fick nått signerat utav han och jag hade köpt ett skal med han som han skrev på! 


idag så har jag varit i skolan och de var som vanligt tycker jag men iaf jag sa ju att jag skulle lägga upp videon på justin men jag har försökt massa gånger och det står bara error hela tideeeeeeen så jag tänkte lägga ut den på min youtube kanal.... om de går får se isf skriver jag ut länken här på bloggen! 


Jag lovar att lägga ut bilder på allt jag shoppat i Stockholm jag har verkligen inte haft tid idag jag har pluggat och pluggat vi har so-prov grammtik test i eng och matte läxa och hemkunskap läxa! så ja men jag ska lägga ut dom så fort jag kan och så vill jag ju se på gossip girl har typ inte kollat på de på 4 dagar saknar min lilla serie:( men men nu så ska jag ladda upp bilderna och fixa det ! 


uppdaterar så fort jag kan<3 

Presentation


Linn heter jag och hoppas ni gillar min blogg :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards